Re: Celeron 800 czy PIII 733?

Autor: Piotr Tracki (piotr_at_mail.com)
Data: Sat 19 May 2001 - 00:47:49 MET DST

> Dwuprockowa plyta asusa za okolo 600 zl? Hmm, jaki to model (i na jakim
> chipsecie)? Wydawalo mi sie, ze plyty asusa sa drozsze, tzn. asus CUSL2-C
> (i815EP) kosztowalby mnie jakies 620 zl brutto.

No tak oczywiscie myslalem o Abicie VP6 czyli nastepcy slynnego bp6 ...
(ale sam uzywam asusa wiec napisalem tak automatycznie ;))

Kolega zlozyl sobie taki zestaw na vp6 i 2x p3 733 + gfmx
i bardzo sobie chwali ... szczegolnie przy renderingu.

Sam uzywam tbirda 1200 ktory teraz podobno zbliza sie w cenie do 800 zlotych
z hakiem
a sprawuje sie doskonale ... wiec polecam rozwazyc i taka opcje
no chyba, ze masz uczulenie na AMD to wtedy odpada.

Pozdrawiam
TRA