Re: "Spłaszczanie" kineskopów

Autor: Daro (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 May 2001 - 13:53:58 MET DST

> Interesuje mnie w tej chwili monitor AOC 7KLR+, cena bardziej niż
> przystępna, elektronika chyba spoko(poziomo 95kHz) - nurtuje mnie sprawa
> kineskopu. Badziew to w tym jakiś siedzi, czy też rzecz warta 1 kzł?
> Jest on płaski, czy też "płaski inaczej" - byłbym wdzięczny za opinie od
> właścicieli tej oślepiarki.
> Pośpiech byłby wskazany.

Ostatnio kupowalem z kumplem monitor 17''. Mielismy do wyboru (cenowo) 2
modele, oba AOC. Jeden to wlasnie ten pseudo plaski a drugi - GLR (beczka).
Po pierwsze KLR byl tanszy o 50zl (cena 900zl) od GLR (950), po drugie nie
przypadl nam obojgu do gustu. Obudowa jakas tandetna z brudnej bieli i
wyraznie widac ze sam kineskop NIE jest plaski. Parametry obu identyczne.
Doplacilismy te 50zl. Z kupionym juz monitorem wybralismy sie do jeszcze
jednego kumpla z matrox'em G400 aby doglebnie przetestowac zakup. Wnioski -
obraz jak zyleta, delikatny problem z geometria (z lewej strony nie udalo
nam sie ustawic pionowej krawedzi). W 1024x768 ladnie chula na 110Hz (na
matroxie i moim annichilator'ze, ale juz na noname'owym gf2mx przy tym
odswierzaniu obraz jest beznadziejny).

pozdro i udanego zakupu
DW