Re: Celeron800 - opinie i jaka plyta glowna

Autor: mac_at_tygodnik.pl
Data: Fri 18 May 2001 - 13:24:24 MET DST

> BTW: Ja wybralem Durona/TBirda.. Kreca sie lepiej niz Intele :))

No coz.. niesmialo przyznam, ze mam w tej chwili Durona 800 na plycie Soltek
SL75KAV i mam w sumie kupca, wiec moge sie zastanowic nad spyleniem tego
sprzetu.

Dlaczego - nudzi juz mnie ciagle dociekanie, dlaczego nie dziala tryb agp 4x
(wiem, ze przyrost wydajnosci jest prawie zaden w stosunku do agp 2x, ale
jak juz jest cos takiego, to powinno dzialac), instalowanie roznych latek,
zmiana biosu, instalowanie patcha na bug w chipsecie 686B.
Niby system teraz dziala w miare stabilnie, ale... No wlasnie: ale od czasu
do czasu nie wiadomo z jakiej przyczyny zwiecha. Wczoraj np. kompletna
zwiecha przy przeciaganiu w Nero katalogow do przygotowywanej do nagrania
plytki CD. Adobe Premiere 6 trial - praca w nim praktycznie zawsze konczy
sie zwiecha. Kiedys mialem ciagle problemy z wywalaniem sie podczas
ogladania divxow - no teraz jakos to dziala. Znajomy wlasnie zlozyl cos na
via z duronem i k. graf. matroxa i nie moze dojsc co sie dzieje (ciagle
zwiechy, a nie jest on poczatkujacy - ma swoja firme od dawna i kilka lat
sklada kompy). Podobno SB Live jest dosc konfliktowy na plytach z via (a
wlasnie tez mam ta karte).
Ogolnie: potrzebuje w tej chwili maksymalnej stabilnosci, poprzednio mialem
plyte MSI BX Master i celerona 566 i system dzialal miodzio. Nie mam wiec
nic do durona, ale nie jestem zachwycony chipsetem via, stad moje
kombinowanie, czy nie wrocic do intela.

pozdrawiam
mac