Re: "Spłaszczanie" kineskopów

Autor: SP1 (jsep1_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 May 2001 - 12:22:01 MET DST

<adadur_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Przykładem są bodaj monitory LG - jedni ich nienawidzą inni chwalą.

Zdecydowanie nieprawda! LG mająautentycznie płaskie kineskopy, podobinie jak
SONY.
Samsung i Philips robią nadlewane.
Co do jakości - nie widzę między nimi różnicy, większe są między
poszczególnymi egzemplarzami.
Prywatne zdanie: Najlepszy obraz mają Samsungi.
pzdr.
Janusz

P.S.
LG padł mi miesiąc po gwarancji - lyta sięspaliła w wyniku tandetnego
montażu.