Re: Celeron800 - opinie i jaka plyta glowna

Autor: mac_at_tygodnik.pl
Data: Fri 18 May 2001 - 10:41:02 MET DST

> IMHO: Asus CUSL2-C lub Abit SA6. Jesli moge cos zasugerowac, to zastanow
> sie nad jakims slabszym P3, np. 667EB -- nie jest wiele drozszy, a bedzie
> szybszy. No chyba, ze koncetrujesz sie glownie na giercowaniu :)

Nie, nie potrzebuje kompa to gier, zreszta jak widac po karcie graficznej
(Matrox G400Max, a nie np. jakis Geforce).
Mysle docelowo o zbudowaniu kompa do (zaznaczam wyraznie: -amatorskiej-)
obrobki filmikow, a procek Celeron 800 chcialbym potraktowac jako
tymczasowy, dopoki nie wpadnie mi troche wiecej kasy na jakies P3. Chcialbym
jednak kupic dobra plyte glowna, ktora dzialalaby jak najbardziej stabilnie
i sprawiala jak najmniej klopotow.

pozdrawiam
mac