Re: Monitor - zawieszanie

Autor: Michal Sztuk (sztuk_at_hub.wp-sa.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 23:34:42 MET DST

Użytkownik "Alph" <alph_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> Czy monitor lub drukarka moze zawieszac komputer? Monitor to samtron 55e
lub
> ( nie pamietam) , a drukarka to HP 840!
>
> --
> Pozdrowienia
>
> Maciek

Monitor moze zawieszac, kiedys spotakalem sie z seria kart TNT2 M64 i VANTA
firmy powercolor, ktore wieszaly sie gdy monitor nie byl urzadzeniem PnP
(podczas wchodzenia do Windy). Udalo mi sie to obejsc stosujac archaiczny
wowczas sterownik dla grafiki (Det2.08) i wylaczajac opcje "automatycznie
wykrywaj monitor PnP". Komputer wieszal sie w momencie uruchamiania Win,
podczas przechodzenia z tryby Dos do Win i podczas wychodzenia z Suspendu..
ot tak ciekawostka - na monitorach PnP wszystko chodzilo ok.

: - /

Pozdrawiam,

Michal Sztuk
sztuk_at_vobis.pl