Problem z k. dzwiekowa

Autor: Krzysio (krzysiu_milewski_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 23:41:05 MET DST

Witam wszystkich.

Mam nastepujacy problem:
w glosnikach slychac zarowno prace CD-ROM'u jak i buczenie podczas ruchu
myszka po ekranie i operacjach na oknach(min, max, zamknij).

Moja konfiguracja to:
Win98se
karta dzwiekowa jakas OPTi na ISA (nie ma do niej ster. pod Win, wiec
pracuje jako "Zgodne z MS Windows Sound System" ; pracuje na IRQ 10 DMA 1 i
nie ma zadnych widocznych konfliktow sprzetowych).

Tylko prosze, nie piszcie mi, zebym ja zmienil.

Za ewentualne odpowiedzi z gory dziekuje.
Pozdrawiam,
Krzysztof Milewski