Re: Komunikat SU 0409- co przy reinstalce winda ma na mysli???

Autor: Gregorek (gregorek_at_kki.net.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 21:00:08 MET DST

> > SU0409
> > Error SU0409
> > Cannot find the X file.
>
> x file ?? a co to jest??

Wydaje mi się, że pod X można podstawić dowolny plik konieczny do
instalacji. Czy zacytowałeś cały komunikat błędu?

> by
>
> jak podczas instalacji wywalić zapisy w plikach autoexec i config??
> dyskietki startowe pochaodza z pewnego źródła........

Sprawdź czy faktycznie nie jet wywoływany jakiś plik, który program
instalacyjny odbiera jako ochronę antywirusową. Lub też w BIOS-ie jest
włączona ochrona boot sektora dysku (nie wiem jaki to sprzęt).

> with
>
> nie mam takiego programu........

Lub też jest jakiś inny problem, oby nie sprzętowy.
Gregorek