Re: Moc kompa a nagrywarka

Autor: MARK (mark_at_2a.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 15:52:30 MET DST

"Raphael" <amulet_at_interia.pl> wrote:

> To nie lepiej poglowkowac zeby dociec jego niestabilnosci ?

TAK...
zapewne zmiana podupadajacej plyty VxPro+(VIA-VPX) dala by rezultat...
ale leniwy bedzie chcial zrobic MNIEJ

> popatrz w biosie

w biosie jest wszystko poprawnie...
nawet 40GB widzi cale...

> zmiana systemu nie jest wyjsciem.

JEST !!!
wzrost stabilnosci jest bardzo dobrze widoczny...
a wydajnosc... do przegladarki i nagrywarki STYKA...
LENIWY to doceni!!!

odnosze wrazenie, ze na tej grupie brakuje zwolennikow WinME...
jest to przeciez calkiem dobry system dla leniwych...
troche zasobow zawlaszcz - ale pomylka przy instalacji glupiej gry, czy
nizszego directX-a od obecnego w systemie jest do cofniecia
(_RESTORE - przywracanie systemu)...
dla serwisu gdzie ludzie (gracze) stale przynosza Win9X gdzie albo nic
juz nie dziala albo wlasnie zainstalowany program cos zrobil -
mozliwosc przywrocenia stanu z przeszlosci jest bardzo cenna - WARTA
UTRATY WYDAJNOSCI I ZASOBOW...

Windows jest jaki jest, gry nie beda dzialaly (wszystkie) pod systemami z
ambitnym jadrem, systemem plikow (np. WinNT, Win200 lub Linux)...

Te zminay ktorych dokonano w WinME ja oceniam pozytywnie, BO ONE MI
POMAGAJA !!!

PS. ja nie jestem zwolenikiem WinME, jedynie mniej go nie lubie...

--
z poważaniem
  Marek Wołoszyk