Re: DivX

Autor: Vetch (vetch_at_magot.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 15:18:34 MET DST

Hej !

Użytkownik "MK" <mk_oceania_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Zciagnolem twoj program. Na pierwszy rzut oka wydaje sie calkiem niezly.
> Moze nawet swietny w porywach do doskonaly. Niestety nie moge sprawdzic
jak
> spisuje sie podczas odtwarzania bo siedze w pracy i nie mam pod reka
zadnego
> filmu :).
>
> Mam za to pytanie: w jakim procencie karta GeForce 2 MX pomaga w
odtwarzaniu
> mpeg2 i na czym ta pomoc polega. Czy jest to w pelni sprzetowa dekompresja
?

ja np. od tego to fachowcem nie jestem, ale podstawowoe funkcje takie jak
skalowanie przestrzeni kolorów ma każda karta.
GF 2MX nie ma natomiast chyba 2 funkcji wspomagających dekodowanie MPEG2,
które mają tylko karty ATI - Rage Fury i Radeon.
Z tego co widziałem Geforce zachowuje się po prostu ta samo jak każda inna
karta przy software'owym dekodowaniu.
Czyli brak pełnej płynności.
Natomiast potężny kop jest zauważalny na kartach ATI - idealnie płynnie
nawet na słabych procach (cel 300).

Acha, i nie istnieje jeszcze karta, dekodująca sprzętowo MPEG4 (w
uproszczeniu DivX).

--
---
Pozdrowienia