Re: Ile może brać komp prądu

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 15:09:24 MET DST

c_apitan wrote:
> Nie chodzilo sie do szkoly co??????
> Oczywiscie z wzoru.
> Moc zasilacza masz, napiecie w sieci tyz.
> Wynik pomnoz przez 0.75 i to tyle.

Jego szkoła miała inny numer może np. 12 ? ;-)))

> Oczywiscie sa to wielkosci szacunkowe, ale zblizone do realnych.

:) Rząd wielkości. Wiem co piszę. Kiedyś wykonałem pomiar ... no dobra
jak na obecne maszyny to może pół rzędu wielkości ... no w każdym bądź
razie nie zawyżysz :)

PS Wątek o mierzeniu energii pobieranej przez kompa przewija się po tej
liście i kilku innych od kiedy zapamiętam, a czytuję newsy już od paru
lat.

--
        Artur Gawryszczak