Re: SB live : wyj. cyfowe ?

Autor: Slawomir Jan Rzeszowski (srzeszow_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 10:48:45 MET DST

> Wrsja BOX to wersja pude=B3kowa z bajerami, Ty kupile=B6 wersj=B1 OEM - k=
arta
> zapakowana w woreczek foliowy lub kartonik.
dzieki - zawsze wydawalo mi sie odwrotnie ....
/jak swego czasu praktykowalem w firmie i skladalem to w wersji OEM
dorzucalismy do pudla drivery/programy - byly tez zwykle kable !!!
ja zas dostalem karte w pudelku "bez niczego" wiec jaka to jest naprawde
to wiem tylko z informacji przy zakupie /lub raczej po/
> CDAudio itp)
wydawalo mi sie ze moja wieza ma takie wejscie ...ale zadne z podlaczonych
na "chybil" z tych jakie znalazlem nie dziala ;(
czy nie powinien byc do tego jakis dodatkowy driver/program np. pod win98
?

> Co rozumiesz przez "tory"???
chodzilo mi o osobne strumienie dzwieku .../ acz niewiem czy sie w tej
chwili precyzyjnie wyrazam o tym co chce uzyskac/
> Je=B6li chodzi o mo=BFliwo=B6=E6 pod=B3=B1cze=F1 to mo=BFesz zape=B3ni=E6=
 wszystkie wej=B6cia z ty=B3u
jak wspomnielem chodzilo mi o rozne ...
np. leci gra i ile jest mozliwosci podlaczenia maksymalnie glosnikow tak
aby sie roznily dzwiekiem ?
> (jakie do czego jest w pdf (Otworzy=E6 tym: Acrobat Reader) na za=B3=B1cz=
onym kr=B1=BFku -
> tak=BFe w j.polskim)
zalaczony krazek ... a skad jak go niemam ??? ;(
> ponadto mo=BFna wpi=B1=E6 r=F3zne rzeczy bezpo=B6renio do p=B3yty
> wewn=B1trz obudowy (rzadko u=BFywane)
????
wybacz nie rozumiem - do jakiej plyty , wewnatrz jakiej obudowy ??

> Ile glo=B6cikow - poczytaj owy pdf !!!
jw.
nie dostalem poza ta karta nic - dlatego chce sie o niej maksymalnie
wiele dowiedziec !! ( w sumie poznalem tylko nazwe jak narazie !)
> Live!1024 jest mo=BFna powiedzie=E6 og=F3lnie 2x lepsze ;)
pewnie nazwa sie tyczy do jakies tam szyny wewnatrz glownego procka na
karcie , tak ?

Slawek halt_at_wp.pl