Re: Cel566 + BXMaster jak puscic na 850mhz?

Autor: JaccekZ (jziegler_at_kki.net.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 10:59:13 MET DST

| 2. Daj mu wyzsze napiecie, az do maksymalnego, jakie dasz rade ustawic
| (noo... wiecej niz 2V mu nie dawaj :) ). Bez obaw, nie spalisz
| procesora. A przynajmniej nie od razu.
| 3. Jesli nie bedzie zadnej roznicy pomiedzy standardowym napieciem a
| podniesionym, sprawdz przejsciowke, ktorej uzywasz. Jesli masz jakiegos
| no-name, sprobuj skombinowac jakas lepsza -- Abit, Asus, MSI itp.
| Lepsza, znaczy ogolnie grubsza ze zloconymi stykami.
| 4. Sprawdz temperature procesora, czy po prostu sie nie przegrzewa (to w
| zasadzie powinien byc punkt drugi.

Mi na noname przejsciwce na abicie be6 celeron 633cco przy napieciu 2V
poszedl stabilnie na FSB 100. Temperatura po 2 godzinach 3dmarka i 2
godzinach hotcpu 43 stC na boxowym chlodzeniu. Potwierdza to zdanie osób
mówiacych o wiekrzym oporze nonamowych przejsciówek. Aby stabilnie póscic
proca na noname trzeba dac mu wiecej pradu. Ciekaw jestem jakie jest
rzeczywiste napiecie na procu - bo przy 2 v temperatura powinna byc o 10-20
st wyzsza.
Pozdrawiam
Jacek