Re: Moc kompa a nagrywarka

Autor: Mariusz (manius_at_univ.rzeszow.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 10:26:27 MET DST

 Witam!

Dzieki za wszystkie opinie. Nie wiedzialem, ze temat wywola taka mocna
dyskusje. Jak wspomnialem nowy komp nie wchodzi na razie w gre, choc kase
moge zaczac zbierac. Nie mniej nie chcialbym tez dokupic nagrywarki typu
"slimak" czyli wolnej do wolnego peceta, bo jak w koncu kupie nowego kompa
to wiadomo. Wypatrzylem cos dla mnie: Taec CD-512EB (12x10x32) - mozna to
kupic juz za
ok. 640 zl. I ma Burn Proof. Co Wy na to?
Jestem "zielony" w temacie nagrywarek, wiec pytanie - mniejsza predkosc
nagrywania ustawia sie w programie nagrywajacym plytke?
Aha, ten wolny komp mam niestety w domu, ale zero gierek (poza Malyszem
rzecz jasna od czasu do czasu ;-). Wiec raczej miejsce na image sie
znajdzie.

--
Z pozdrowieniami
Mariusz