Karta sieciowa 3COM

Autor: Jurek (J.dorozko_at_pwsz.elblag.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 09:59:28 MET DST

Chcę jak najtaniej podłączyć się do sieci w bloku. Kolega obdarował mnie
z tej okazji kartą sieciową 3COM EtherLink III 3c509b-c. Po
zainstalowaniu w gnieździe ISA komputer rozpoznaje kartę, instaluje
sterowniki. Po restarcie systemu przy ładowaniu pojawia się komunikat,
że karta nie działa prawidłowo. We właściwościach karty mogę przeczytać,
że karta nie jest zainstalowana lub nie działają jej
sterowniki,ble,ble,ble(code 10) no i jest propozycja ponownego
instalowania sterowników co niczego nie zmienia...
Próbowałem umieszczać ją baaaardzo dokładnie w gnieździe, wkładałem do
drugiego gniazda płyty (MB Elpina model MB-586 TXV3) no i nic. U kolegi
działa bez problemów... Wszystkie sugestie mile widziane. Chociaż
szczerze mówiąc już zaczynam rozglądać się za kasą na nową kartę PCI...