Re: Sound Blaster i ABIT KT7A-RIDE

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Thu 17 May 2001 - 10:01:16 MET DST

> Mam problem z zawieszaniem się komputera. Moja konfiguracja to:
> - ABIT KT7A-RIDE
> - ATHLON 950
> - Sound Blaster Live
>
> Coś w tym wszystkicm nie działa bo zawiesza się w róznych momentach
nawet po
> zainstalowaniu nowych sterowników 4in1431. Może ktoś wie jak sobie
poradzić
> z tym problemem?

Poczytaj na ten temat na:
http://www.benchmark.ceti.com.pl/artykuly/abit_faq/soundcards_faq.html
Ja mogę ci tylko powiedzieć że do płyt serii KT7 najlepsze są karty
dźwiękowe z chipem Yamahy. Nie powodują żadnych problemów. Najlepiej
jeśli są to karty markowe, jakiejś porządnej firmy. Mają wtedy lepszą
jakość dźwięku.

Wonder