Mysz USB

Autor: Marek (andrevv_at_mail.e.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 09:20:13 MET DST

Mam problemik
Spaliły mi się porty com na płycie, a że płyta to AT, to postanowiłem kupić
mysz na USB. Podłączyłem i komputer ( win98 i win2000) wykrył ją, ale nie
zidentyfikował. Widzi ją jako "Unknown USB device". Podłączyłem w pracy i
bez najmniejszego problemu, win2000 ją uruchomił. skąd wziąść jakieś
sterowniki dla niej? port USB jest sprawny, bo działa mi ze skanerem i
aparatem cyfrowym... ale do nich miałem sterowniki.

TIA