Odp: hibernacja win ME a SB Live

Autor: Jazz (work_at_jazz.prv.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 09:01:43 MET DST

http://www.creative.com/support/files/download.asp?reg=1&OS=WinME&prod=sbliv

> zainstalowalem najnowsze sterowniki ale dalej windoza twierdzi ze plik >
> emu10k1.vxd jest nie kompatybilny. Mała prośba jesli ktos uzywa Live! i
> dziala mu hibernacja - proszę o podesłanie tego pliku na priv.

Nic Ci to nie da. Creative musi poprawić sterownik, tak żeby hibernacja
działała z każdym modelem SB Liva! Ja akurat jestem szczęśliwym posiadaczem
takiego modelu, z którym hibernacja na WinME działa - SB Live Value, kupiony
przeszło 2 lata temu, dokładnego nr nie pamiętam.

Nie wiem jak teraz, ale kiedyś huczało o tym na ms-news.pl.millenium, a
pewnie także na grupach Creaviv'a.

Jazz