Problem z odtwarzaniem DVD

Autor: Stanislaw Czech (scmedia_at_scmedia.prv.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 08:24:09 MET DST

Witajcie,

Mam problem. Jezeli w Windows Media Player proboje otworzyc jakis film,
na ekranie pojawiaja sie mi kolorowe paski i nic nie widac, dzwiek
natomiast
jest ok. Ten sam efekt mam w Cinemasterze. Pomozcie rozwiazac ten
problem,
bo juz zaczynam wariowac 8) WinDVD chodzi normalnie, ale poniewaz mam
karte bez wspomagania dvd, filmy skacza. PowerDVD 3.0 natomiast, caly
czas wypisuje "PowerDVD does not support the current display mode."...

Pozdrawiam
Stanisław Czech