Re: Nie mmoge bootowac kompa z dyskietki - dlaczego?

Autor: Miroslaw Ambroziak (mirekamb_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 08:17:30 MET DST

Użytkownik "Piotr J. Podsiadly" <ppodsia_at_luna.dmcs.p.lodz.pl> napisał w
wiadomości news:9dr6og$7cu$1_at_kujawiak.man.lodz.pl...

> no to po kolei. bez dysku nie chce zatartowac wogole...
> flop jest sprawny, kable tez. Windowsy i dos czytaja normalnie i zapisuja
> ormalnie.
>
> z innej beczki. Czy upgrade biosu plyty moze miec wplyw na takie
zachowanie
> kompa?

I tu masz problem podobny do mojego. U mnie po upgreadzie pojawil się
identyczny problem jak Twój. Windows i DOS czytają z dyskietki ale bios
wypisuje, ze nie widzi/nie ma stacji A.

--
Pozdrawiam
Mirosław Ambroziak