Spiryt rozlacza sie samoczynnie_

Autor: Hallucinogen (hallucinogen_at_go2.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 23:43:11 MET DST

Hi!
Czy znacie jakiś sposób aby modem Zoltrix Spiryt pod Win2k+sp1 nie rozłączał
się samoczynnie jak mu się zachce nie mam pojęcia o co mu chodzi, otwieram
jakąś stronę która się długo ładuje i czasami w takiej sytuacji nagle się
rozlaczy. Może jest jakiś sposób na utrzymanie polaczenia. Próbowałem S10=50
ale to nic nie daje może ktoś umie wyciągnąć jakieś info z dziennika modemu
jakby co to mogę podeslac.

--
hallucinogen_at_go2.pl
hallucinogen2_at_poczta.onet.pl