Pytanie o RealAudio

Autor: KWACH SoLNY BARdzO NAmOLNy (kwawroc2100_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 00:03:30 MET DST

Tak, wiem ,może trochę OFFTOPIC , może NTG...
Zna może ktoś sposób na zgranie strumienia RealAudio
do pliku? Chodzi mi o zgranie np. audycji radiowej transmitowanej
poprzez internet. Szukałem trochę w intenecie i znalazłem
StreamBox Rippera w wersji 2009, lecz ten program potrafi
chyba tylko skonwertować już nagrany na dysku plik RealAudio
na mp3 lub wav (a może się mylę...).
Będe wdzięczny za wszelką pomoc.

Pozdrawiam...ksbn