Re: Do znawcow SBLive!

Autor: rrozwad_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 16 May 2001 - 23:26:57 MET DST

> Mam pytanie, jakie są mozliwości aplikacji SoundFont dostarczanej z SBLive!
> Czy jest prawdą :

> dodawanie, usuwanie i zamiana - pozwala to na "wyłączenie" określonych
> kanałów midi, zastąpienie grających instumentów przez inne np. skrzypce
> zamienić na wiolonczelę, gitare, bądź nawet na instrument nagrany przez
> użytkownika.<<
>
> Co przy jego pomocy mozna zrobić.
>
> Dzieki za pomoc.
>
> Pozdr.
> Ogion
>
> Ps. Nie mam SBLive i stad te pytanie :)

Bardzo dobra karta.
Osobiscie korzystam z SoundFontu przy nagrywaniu innych instrumentow. Wiadomo, ze gitarei
mikrofon mozesz pdodpiac do line-in i nagrac bez problemow. Gorzej jesli chodzi o bebny. Do
naglosnienia bebnow w studiu uzylismy 11 mikrofonow, a karta ktura przyjmie tyle wejsc kosztuje
juz duzo kasy. SoundFont jest tu niezlym rozwiazaniem. Podpinasz brzmienia pod midi i ukladasz
klocki. Jak do tej pory bardzo przydatne.

Rozwiazeniem zastepczym moglby byc gigasampler . dziala podobnie .

Pozdrawiam