Re: problemy z gf2

Autor: Dawid 'GL' Krysiak (grendel_at_go2.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 21:29:44 MET DST

On Tue, 15 May 2001 22:47:51 +0200, "Peter Riley" <mkl_at_poczta.fm>
wrote:

>Mam problem z GF2. Czasem po wlaczeniu komputera slysze kilka piskow i nie
>ma obrazu (ale slychac, ze system sie odpala i sprzet dziala normalnie).
>Pomaga odkrecenie karty i ponowne przykrecenie.

spójrz na włożoną kartę w slot z jej boku - czy karta siedzi
równomiernie w slocie ? jakiekolwiek nierówności oznaczają, że nie ma
idealnego styku między slotem karty a gniazdam. Połóż kompa na boku i
naprawdę pożądnie wciśnij kartę w slot - oszczędzisz sobie nerwów
później - mojej sąsiadce wciąż zupełnie losowo nie włączał się komp -
bios wrzeszczał straszliwie (ma Phoenixa, zamiast czegoś normalnego w
stylu Awarda czy AMI więc tam system sygnalizacji nie jest tak
oczywisty - okazało się właśnie, że karta pod wpływem ciężaru kabla
sygnałowego monitora wysuwa się dosłownie o ułamek milimetra - to
wystarczyło by komputer głupiał totalnie.

Grendel