Re: Prosba o opinie

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Wed 16 May 2001 - 20:50:39 MET DST

Niejaki(a) tHe mRuWa <mru_at_poczta.onet.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal

olsnienia i napisal:
> - plyta glowna: Soltek 75KAV ATA100 + Sound - 506 zl
> i od razu pytanie jaki "dzwiek" montuje sie na tych plytach
> (mam SB 128 - oplaca sie go zatrzymywac w takim ukladzie?)

ja bym bral MSI k7t z tego powodu, ze mam do niej sentyment :) ale
solteki tez sa b. fajne :)

> - procesor: AMD Duron 850 - 360 zl
> i znow pytanie do ilu bedzie go mozna podkrecic przy dobrym
> chlodzeniu i ile takie "dobre chlodzenie" moze dodatkowo kosztowac

co do o/c to sie nie znam :) ale imo lepiej kupic tanszego i krecic :)

> - dysk twardy: Seagate 40 GB ATA100 - 550 zl

ostatnio mnie wzielo na fujitsu, bo mnie seagate'y strasznie wqrviaja
jak wyciszylem kompa (to przez zuko :) zasugerowal, ze beda mnie wqrviac
i wqrviaja :) ).

jednak ogolnie jesli vbesziesz o/c to tych dyskow nie bedziesz slyszal
:) chyba, ze w czasie pracy :)

> - kieszen: 60 zl
>
> - karta grafiki: Prolink MX2 400 64MB - 476 zl
>
> - RAM: 256 MB DIMM 133MHz - 323 zl

mozna by nawet od razu 512 wziac ;>

> - modem: Zoltrix np. Cobra - 100 zl
> jakie roznice sa pomiedzy tanimi Zoltrix'ami? (oprocz nazwy)

spirit zwykle wytrzymuje najwiecej, fantom latwo sie rypie i tak sobie
laczy, a cobra tez jest felerona :) imo spirit :) sam takiego mam i
procz teo, ze nei chodzi pod linuxem, to jest ok :)

> - obudowa: Midi Tower ATX - 150 zl
>
> - klawiatura: Logitech Deluxe - 85 zl

chicony ergo :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__txt by: MGB - pl.comp.pecet "Mi (...) padl Asus A7V, zepsula__|