Re: Sterowniki referncyjne do kart nVidii

Autor: Dawid 'GL' Krysiak (grendel_at_go2.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 19:48:10 MET DST

On Wed, 16 May 2001 11:21:16 +0200, "MK" <mk_oceania_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Prosze o wyjasnienie mi dlaczego na stronie nVidii sa sterowniki w wersji
>6.50 a na innych stronach mozna pobrac juz w wersji 12.10. Czy te 12.10 to
>tez sa sterownikami referencyjnymi i czy sa to finalne wersje czy moze
>raczej testowe i kto jest ich producentem ???? Za wszelkie wyjasnienia z
>gory dziekuje !!!

referencyjne sterowniki MUSZĄ działać na wszystkim - jest to dobre
rozwiązanie przy dystrybucji kart - obniża koszta produkcji płyt CD z
driverami. Dostępne gdzieniegdzie drivery z numerkiem 7 z przodu są to
drivery udostępnione do beta testów (czyli testów wykonywanych przez
osoby niezależne od producenta). Wersje pow 11 są to wczesne wersje
alfa/beta, co ich nie dyskwalifikuje, bo jak zeznał mi znajomy
-pracuje on na najnowszych detonatorach i nie ma żadnych zwiech,
przekłamań itd w pracy z systemem. Co najwyżej coponiektóre gierki
troszkę inaczej wyglądają i działają, a także czasami wieszają się
przy wykonywaniu ściśle określonych zadań graficznych. Np. w jednej
wersji detonatora kursor w grze "zamalowuje" ekran ;-) w drugiej nie
ma tego bagiełka, ale za to gra wiesza się przy wyświetlaniu scen 3d
przy wykorzystaniu określonych efektów. Używanie takich beta-driverów
odbywa się tylko i wyłącznie na własne ryzyko.

Grendel

p.s.
parę dni temu oglądałem jakąś witrynkę na zachodnim serwerze, gdzie
było mnóstwo wersji detonatorów z podziałem na testowane i
nietestowane. Nazwy nie pomnę, ale jak sprawdzę to dam znać.

Grendel