Re: 2x WINDOWS na jednym PC

Autor: Dawid 'GL' Krysiak (grendel_at_go2.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 19:48:03 MET DST

On Wed, 16 May 2001 09:34:28 +0200, "Gregorek" <gregorek_at_kki.net.pl>
wrote:
>Ale trzeba zacząć od utworzenia dwóch partycji podstawowych.
>Gregorek

a jeszcze lepiej zrobić tak, że założyć malutką partycję startową z
botloaderem który jest w stanie w locie przestawić znacznik "active" z
jednek partycji na drugą - chyba beret to potrafi - wygląda to tak, że
masz 2 partycje podstawowe - na nich dwa różne systemy, oba wymagają
by były zainstalowane na partycji aktywnej - dlatego system bootuje
się do partycji startowej a tam bootleader przydziela tę flagę w
zależności od potrzeb. Ja na szczęście nie musiałem tego robić -
najczęściej u mnie występują kombinacje systemów które ze sobą nie
koliduje (win 9x + linux)

Grendel