Re: Canon 1000 i pelikan

Autor: Dawid 'GL' Krysiak (grendel_at_go2.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 19:47:58 MET DST

On Wed, 16 May 2001 11:28:40 +0200, "Outsidre" <elite_at_positive.net.pl>
wrote:

>Pelikana sie uzywa do napelniania wiecznych pior. Slyszalem ze wiele osob
>zalatwilo nim sobie glowice w drukarkach wiec odradzam

a ja właśnie słyszałem, że działa to nieźle, pod warunkiem, że się
naprawdę drukuje. Gość musiał wydrukować kilkaset stron, więc po
prostu drukował do upadłego - nic nie zalało, nic nie zeschło etc.
Oczywiście nie można wymagać jakiejś super jakości - wlewanie Pelikana
to idea dla desperatów z nożem na gardle.

Grendel