Re: Jaki filtr na monitor?

Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 18:57:48 MET DST

"Jacek Białecki" wrote:
> Witam.
> Planuję zakup filtra na monitor 17 calowy. Jaki moglibyście mi polecić ? Mi
> wpadły w oko następujące dwa modele:
> 1. 3M AF250XL 16'-18'
> 2. Polaroid CP-90 16'-18'

Jak zwykle wszyscy zaraz mowia, ze nie warto, a ja uwazam, ze warto.
Najlepiej kupic zwykla lekko przyciemniona szybke z uziemieniem (np 17"
LOOKING SAVER z ofery Action okolo 30-40 PLN).
Zadna powloka na kineskopie nie chroni przed ujemnym ladowaniem sie
ekranu. Naladowany ekran odpycha czasteczki kurzu prosto w biedne
oczeta. Pozatym IMHO nawet slaby filtr poprawia kontrast i nasycenie
obrazu.
Moim skromnym zadaniem nie szalec cenowo, ale jednak cos na monitorek
zalozyc.

--
Pozdrowionka
Pawel Boguszewski