Re: Jaki Celer wsadzic na BH6?

Autor: Daro (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 18:41:45 MET DST

Użytkownik "Woytman" <woytman_at_inetia.pl> napisał w wiadomości

> Moglbys cos wiecej napisac jak zmusic cel566 do pracy na 8.5x100mhz?
> mam plyte BxMaster + cel566 i nie chce ruszyc wiecej niz 8.5x83mhz...
> Po zmianie ustawien w biosie (czestotliwosc na 100, napiecie dla proca na
> 1,7v), na przejsciowce i na plycie tez wszystko ustawione jak nalezy.
> Po resecie nastepuje kompletny zwis i pomaga tylko wyczyszczenie biosu...
>
> pozdrovka
> Woytman

Proc zapewne na przejsciowce ?
Mialem kedys c566 na AbitBF6 i na nedznej przejsciowce poszedl na 90x8.5 na
standardowym napieciu (765MHz). Podniesienie chociaz o 1MHz szyny calkowicie
"rozkladalo" komputer niezaleznie czy podnioslem napiecie czy nie. Ale
poszedlem po rozum do glowy, kupilem przejsciowke abit'a i za pierwsza proba
ruszyl na 100MHz, napiecie trzeba bylo podniesc o 0.1V bo sie lubil
zawiesic. Max na ile szedl to 103MHz.
Ale juz ne mam tego c566, bo trafil mi sie c600 co bez problmu dziala na
111MHz a do daje ladny 1GHz.
Dla "jaj" sprawdzilem nowego cel'a na starej przejsciowce i tez nie
przekroczylem 800MHz. Wniosek - duzo zalezy od przejsciowki.

DW