Boot...

Autor: mdoman (mdoman_at_astercity.net)
Data: Wed 16 May 2001 - 16:34:13 MET DST

Witam,

Proszę o pomoc w następującym problemie. Miałem dwa os W98 i W2K (przy
starcie
system wybierałem dzięki programikowi system commander). Po skompletowaniu
wszystich uaktualnień zachciało mi się wyrzucić W98 (łącznie z sc) -
zrobiłem to
niezręcznie i teraz (os tylko W2K) przy starcie pojawia mi się monit:

verifying DMI Pool Data..............
,,,,,,,,Boot >,
error, cannot run system commander: missing syscmndr.sys

Partition 0* id=07 (HPFS/NTFS)
Partition 1 id=00 (empty)
Partition 2 id=00 (empty)
Partition 3 id=00 (empty)

Select partition to boot, 0-3:

oczywiście przy wyborze 0 system startuje, ale co zrobić, aby powyższy monit
się nie pojawiał?

Dzięki za wsparcie dla nowicjusza.

MD