Re: Plyta FIC VA-503+ i HDD Samsung SV0322A = problem :((

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 12:50:46 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> Hi,

> Ustaw typ dysku i translację na AUTO/AUTO i zobacz, co pokaże.
> Ewentualnie spróbuj też BIOSu JE4333 -- ma on obsługę IDE powyżej
> 40 GB, więc w przypadku małych dysków też może coś poprawiono...

Czy ktoś nie wie czegoś o obsłudze przez BIOS dysku >40 GB na płycie fic
503A? Mi zrobił translację 40 GB IBM i wyszło mu, ze ma 5005 cylindrów
:-). Było trochę kłopotów z bootloaderem windzianym ale to
przewalczyłem. Winda chodzi, ale niestety część programów do skanowania
dysku (np NDD) robi problem, że jest >1024 cylindry. No i bedzie problem
po zmianie płyty, więc wolałbym coś z tym zrobić zanim dysk nie zarośnie
danymi.

Pozdrawiam

Karol