Re: Jaki filtr na monitor?

Autor: Plain (f-pinkawa_at_imp.sosnowiec.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 12:45:01 MET DST

Użytkownik "Jacek Białecki" <jacekb_at_talex.com.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Planuję zakup filtra na monitor 17 calowy. Jaki moglibyście mi polecić ?
Mi
> wpadły w oko następujące dwa modele:
> 1. 3M AF250XL 16'-18'
> 2. Polaroid CP-90 16'-18'
> Co o nich sądzicie?
> Z góry dzięki za wszelkie sugestie.
> Jacek.
>
>Czesc
Przedmowca powiedzial to samo co ja mysle o filtrach w obecnych czasach.
Jednak gdybys chcial jednak kupic jakis filtr, to z Polaroidem mialem swego
czasu duze klopoty, po prostu ktos zamowil z 5 sz, a potem okazalo sie ze
polaroidy maja jakies kropki, czy cos no i wtopilem na tym, fakt ze bylo to
z jakies 3,4 lata temu, ale zaczalem unikac tych filtrow.Nie moglem tego
zwrocic w hurtowni, bo juz nawet nie pamietam co, ale jak bedziesz kupowal
polaroida to poogladaj go BARDZO dokladnie.
Chodzily sluchy ze na naszym rynku byly podrobki, czy wybraki.