Odp: Komputer nie chce "zaskoczyc"

Autor: Outsidre (elite_at_positive.net.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 12:04:15 MET DST

Użytkownik "Daro" <daro_w_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Pehap" <usable_at_premiera.com> napisał
>
> Zasilacz ATX bez wylacznika z tylu, plyta Abit BF6 (a co to jest APC to
nie
> mam pojecia)

Zauwazylem ze w niektorych kompach z BF-6 nie chce momentami zaskakiwac i to
z roznymi zasilaczami niestety. Na mojej plycie na przyklad nie chcial
zaskakiwac PIII 550 na Slot 1 a idealnie chodzi Celeron 366 na przejsciowce.
Co ciekawe jest ze jak pochodzi sobie troche na stendbaju tzn zapomne
wylaczyc z tylu zasilacz to po dluzszej chwili nie widzi klawiatury wiec
natychmiast po wlaczeniu zasilania musze wystartowac kompa inaczej z pracy
nici.