Re: jaki cd-rom teac 40x, toshiba 48x, asus50.

Autor: Mcmarti (mcmarti_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 09:34:50 MET DST

... takie małe wspomnienie apropos tematu...

3 miechy temu miałem problem z jedną częścią "Ronina" na VCD. Mianowicie
płytka od wciskania na siłę do pudełka pękła w środku, i pęknięcie zaczynało
się od środka do połowy płytki....
Mój LG 48x odczytywał zawartość płytki i pozwalał tylko połazić po
katalogach, natomiast gdy próbowałem odpalić film, lub podejrzeć dowolny
plik edytorem txt, to zawieszało kompa, a cd zaczynał szaleć - szumiał,
zgrzytał i zapętlał się w odczycie jednej ścieżki ...
Sytuacja była ciekawa jak odczytałem tą płytkę w ASUS-ie 40x, Skubany nie
dość że odczytał wszystko, to jeszcze cały filmik elegancko dało się
skopiować i odczytać (!) to się nazywa zajebista korekcja błędów no nie (!)

A jeśli chodzi o TEAC to nie miałem jeszcze doczynienia z CD-ROM ami,
natomiast CD-RW są OK

Unikaj jak ognia coś takiego co się wywodzi z taśmy CYBER-DRIVA i BTC
straszy shit, pa i etc ....

Pozdrawiam
@lf@