Parę pytan

Autor: WG (w_gol_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 09:41:11 MET DST

Składam po raz pierwszy PC na A7V i mam pare watpliwosci

1.wiatrak super orb z dwoma coolerami

   1 zasilany z sygnalem obrotow ( dolny) do pinow CPU_FAN na płycie
   a gdzie podpiac drugi (gorny) tez sa trzy kabelki ale na
przedłużce do zasilacza juz tylko
   dwa ( co z trzecim ), Czy mozna te trzy gdzies bezpiecznie
wpiac na plyte zamiast do zasilacza
   coby coś nie popalić ( jest na plycie złącze 3-piny F_FAN obok
CPU_FAN ale nie wiem co to takiego( nie chce sfajczyc drogiej
płyty)

2. Kabelek 2-pin z wyłażący z czoła obudowy Codegen oznakowany jako
S/B SW co to takiego
    na płycie nie ma odpowiadającego oznakowania (LED POWER,RESET,
LED HDD, SPEAKER-wiadomo
gdzie wpiąć) ale co to S/B SW nie wiem (podejrzewam główny wyłacznik
bo tylko to zostało ale nie chcę zrobic głupstwa)

Jesli znacie jeszcze jakies pułapki z podłaczeniem różnych
komponentow przy składaniu
na ASUS A7V to podpowiedzcie ,
z góry dziękuję

składający po raz pierwszy wgol