Re: Kupno monitora

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 16 May 2001 - 08:08:42 MET DST

> Zwraca się do wszystkich grupowiczó z prośbą o pomoc przy wyborze minitora.
> Intersował by mnie dobry monitor 17 cali do 1800 zł. Jedno do drugiego nie
> zabardzo pasuje ale...

Nie czytam co inni radzą Ale za te pieniądze zrobisz największą głupotę w soim
życi. Można dostać za niewiele wyższe pieniądze zajeb. monitor 19" - wtedy
zobaczysz to to znaczy pracować przed komputerem (DivX na 19 to już istny
wyczad). Pozatym najgorsze 19 mają zbliżone parametry do najlepszych 17". Po
dołożeniu troszkę dzięgów będziesz miał o niebo lepszy!!!
adadur