Błąd przy instalacji 4 in 1 v4.31

Autor: Ad (wojtek.s_at_poczta.fm)
Data: Wed 16 May 2001 - 07:29:40 MET DST

Witam !
Mam problem polegający na pojawieniu się błędu podczas instalacji
sterowników VIA 4in1 v.4.31 (ale zdarzyło się też przy poprzednich wersjach)
związany z wpisem informacji do rejestru. Po zakończeniu instalacji i
restarcie
WinME startuje ale brak grafiki (karta AGP). Po zamknięciu w ciemno i
starcie w trybie awaryjnym dwa urządzenia systemowe nie działają: VIA CPU to
AGP controler i VIA Tech Standard CPU to PCI Bridge, więc je wywalam i po
kolejnym starcie winda znajduje sobie wśród sterowników i potem działa ale
nie wiem czy nie mam wymieszanych jakiś sterowników starych i nowych.
Mam płytę Abit KT7A.

Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy

Wojtek