Re: jaki cd-rom teac 40x, toshiba 48x, asus50.

Autor: plitkin (plitkin_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 02:43:35 MET DST

Mam tego teaca od 8 m-cy. Wrazenia: poczatkowo - OK. Teraz coraz czesciej
zauwazam, ze w czasie przepalania audio w locie mam trzaski na koncu plyt.
Ale jest za to superszybki (bios 3.0A oraz wlaczony DMA (z tym ostatnim przy
VIA zdarzaja sie problemy - m.in. u mnie). Brakuje zdecydowanie przycisku
"PLAY". Jest w miare cichy. Korekcje przy wlaczonym DMA ma super - bez -
chyba tez w miare, ale jak mowiee - u mnie przy audio coraz czesciej sa
trzaski - ale moze to trefna sztuka????
Zalezy do czego chcesz uzywac cd-romu: jezeli do przepalania w locie - to
niezastapiony (ma m.in. odczyt subkanalow - pelna wspolpraca z CLONE CD).