Modem, a homologacja

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 20:33:12 MET DST

Witajcie ;-)
Wie ktoś dokładniej coś na temat homologacji?
Chodzi mi o to, iż kupiłem modem (Zoltrix - Rainbow) jakieś dwa lata temu
(bez homologacji...), a widziałem, że obecnie ten model jest sprzedawany z
homologacją.
1) Chciałbym się dowiedzieć, czy mogę się "podpiąć" pod tą homologację?
2) A może obowiązuje ona tylko na modele z naklejką?
3) Można się jakoś legalnie dowiedzieć o numer homologacji (na dany model
modemu, telefonu itp.)?

P.S. TPSA coś miesza ostatnio - chcą założyć PCM, a jak bym zarejestrował
modem, to powiedzieli, że w takim razie nie założą PCMki...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|