Re: TPSA - protest

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 23:36:27 MET DST

"nObI" <nobi12345_at_najlepsze.net> wrote in message

> Zrezygnowac z uslug - to zrezygnowac z telefonu TP SA /nie wiem czy to
> zrozumiales/....

jak bym tego nie zrozumial Ty cos mi tu krecisz ;-)

> Chodzi o takich, którzy nie korzystają z internetu i kupią w Erze komore i
> moga byc w lacznosci ze swiatem za 19.90 + VAT a nie jakies chore
abonamenty
> ...... I na dodatek nie sa uziemieni przewodem ....

oj reklam sie na ogladales

po pierwsze:
od kiedy to telefon przez tpse jest potrzebny tylko do internetu

po drugie:
te "19.90 + VAT w Erze" wydzwonil bys w jeden dzien

> To jest nauczka, gdyz PODOBNO sa miejsca gdzie ilosc rezygnacji przekracza
> 20%.

wskaż mi ta Kraine miodem i mlekiem plynaca... ;-) (Nawet jesli bylo by to
10%...)
skoro tam ludzi stac na rezygnowanie z tpsy i uzywanie w miejsce tego
komorek
to na pewno bedzie ich stac zeby mi sponsorowac co pol roku nowego kompa ;-)

Niestety prawda jest taka ze komorki raczej nigdy (a przynajmniej jeszcze
dlugo nie)
nie beda alternatywa dla telefonow stacjonarnych.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
http://biohazardland.50megs.com/haz2.htm
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!