Komputer nie chce "zaskoczyc"

Autor: Daro (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 23:48:07 MET DST

Witam

Mam problem z odpaleniem kompa :(
Za pierwszym razem (gdy jest zimny) uruchamia sie powiedzmy 9 razy na 10
prob. Ale gdy sobie pochodzi dluzszy czas i mam potrzebe chwilowego
wylaczenia go (np wsadzenie/wyjecie HDD z kieszeni) nie chce wstac za
cholere. Trzeba odczekac pare minut i dopiero wtedy wstaje. Objawia sie to w
ten sposob, ze napiecie do dysku, CD jest podawane, kreca sie wiatraki na
procu i grafice ale nic wiecej. Ekran ciemny (brak sygnalu z grafiki)
komputer nie wydaje zadnych dzwiekow.
Wydaje mi sie ze to zasilacz, poniewaz dziala na granicy swoich mozliwosci.
W kompie mam mase urzadzen no i do tego GF256 DDR - zasilacz ma tylko 200W
(CODEGEN) ale potrafi wyciagnac 12A +3.3V i 20A +5V a to chyba niezly wynik
jak na 200W. Dodam ze mam Celerona, ktory duzo pradu nie ciagnie (w
porownaniu do AMD).
Na ekranie nie mam smieci, zero zwisow (co by moglo sugerowac za slaby
zasilacz) komp potrafi ciagnac bez problemu 24h nonstop.
Sprzet ma jakies 9 miechow, a objawy pojawily sie pare tygodni temu (wtedy
wcale sie nie chcial wlaczyc). Poczatkowo mialem to w nosie, ale teraz
obawiam sie ze kolejnego ranka komp sie "nie obudzi"...

pozdrowienia
DW