POmocy! Zjarala mi sie wtyczka od napiecia!

Autor: Lukasz Kaluski (wookie_at_post.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 23:41:29 MET DST

Od jakiegos czasu raz na jakis czas moj komputer sie sam wylaczal. Nie
wiedzialem co jest grane. W kocu doszedlem - okazalo sie, ze zjaralo sie
kilka nozek na zlaczu miedzy plyta glowna a zasilaczem (ATX). Czy ktos
moze mi powiedziec co jest tego przyczyna? Czy mozliwe zebym mial za
duzo rzeczy w kompie i to powodowalo za duzy pobor?? Ale czy nie
wytrzymalo by tego zlacze???

Mam taka konfiguracje:

MSI KT7Pro2A
ATHLON 850