Re: Problem z WDC

Autor: rrozwad_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 15 May 2001 - 22:48:34 MET DST

> Pod Windowsem spróbuj z Partition Magic, gdzieś poniżej widziałem link do
> niego, a nie to pisz...dam namiary...

Uwazalbym z partition magiciem w takiej sytuacji. Jak zamontowalem linuxa to PM zrobil mi kasze z
moich 8 partycji. Widzialem pozniej jusz tylko jedna. Teraz jest ok ale mimo wszystko sie zdarzylo. Zle
odczytal partycje i ... po danych

Proponuje zebys odpalil system z dyskietki lub CD z systemem i uruchomil Norton Disk Doctora .
Zawsze pomagal mi w opalalach.

jesli nie masz NDD to mozesz sprubowac pojsc z dyskim do jakiegos znajomego i podpiac dysk u
niego, zbootowac jego system i wtedy sprubowac NDD. Wersje trial - 30 dniowe NDD sa na sieci
(chyba www.symantec.com - ale nie jestem pewien)

Jest jeszcze program tiramisu do odzyskiwania danych z dysku ale nigdy go nie uzywale, nie wiem jak
dziala ale wiem ze istnieje.
Powodzenia
Rafal