Re: Kilka pytan - RAM, CPU ...

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Tue 15 May 2001 - 22:10:24 MET DST

Użytkownik "tHe mRuWa" <mru_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy wentylator dodawany do wersji BOX AMD Duron jest wart roznicy
> w cenie pomiedzy BOX, a OEM, czyli ok. 60 zl? Czy moze bardziej
> oplaca sie kupic OEM'owego procka i pozniej dokupic wentylator?

jak to www.coolermaster.com.tw (ten najwiekszy 80mm
http://www.coolermaster.com/products/cpucooler/fcpga/ep5-6i11.html)
jak mniejszy to kupisz ^^^^^^^^^^^^^^^^^^ za 50zl - sa najlepsze imho za ta
cene

> Czy oplaca sie wydawac przeszlo 100 zl wiecej na kosc 256 MB RAM'u
> tyle, ze firmy Kingston Value?

jak chcesz je podkrecac i cas2 to moze i tak ale infionen w 99$ przypadkow
tez powinien isc (Ale nie wiem czy te made in USA czy inne)

> Czy roznica w wydajnosci pomiedzy standardowym GeForce2 GTS,
> a GeForce2 MX-400 jest bardzo znaczaca?

raczej tak, GF256 bedzie leopszy (blizej GTS) ale ciagnie 4x wiecej pradu!

> Czy warto wydac 200 zl wiecej na karte 'Prolink GTS II 32 MB DDR'
> niz na 'Prolink MX2 400 64 MB SDR' ? Czy roznica w wydajnosci
> jest tego warta?

ja nie gram i mi MX styknie, masz kase kup lepszy

> Jakie znacie jeszcze inne komputerowe sklepy internetowe oprocz
> 'Komputronik' (duzy wybor, niskie ceny)?

komputronik nie ma tanio :) imho !
www.age.pl www.gen.pl jeden ma taniej to a drugi to itp

> najlepsze strony hardware'owe - jakie?

benchmark.pl www.pl.tomshardware.com http://www.anandtech.com/

in4.pl tweak.pl tez moga byc - najlepsze sa jednak zachodnie