Może OT-proxy i onet

Autor: rnaefc (rnaefc__at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 20:50:24 MET DST

Hi!
Sorry, jeżeli OT, ale trudno to gdziekolwiek sklasyfikować.
Nie wiem dlaczego od jakiegoś czasu (2-3 mies.) jak łącze się przez proxy
Telekomuny w3cache.tpnet.pl, to nie mogę wejść, nas niektóre strony częściej
odwiedzane, np. Onet, Mystat. Wchodzi na nie chyba z 5 albo i więcej minut i
nie może wejść. Czasamii ma przebłyski, to wtedy troszkę załaduje i nadal
stoi. Gdy łącze się normalnie bez proxiaka to wszystko gra. Wie ktoś coś na
ten temat, będę wdzięczny.
Pozdrowienia
rnaefc