Re: Antywir-jaki najlepszy ?

Autor: Artur 'Zmechu' Prokopiuk (zmechu_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 21:39:11 MET DST

W poprzednim odcinku serialu pl.comp.pecet <elwitjam_at_poczta.onet.pl>
napisał(a):

>Cześć !
>
>Pytanie jak w temacie. Cena nie ma znaczenia. Chodzi mi o to by był
>najlepszy.

MKS. W stosunku do poprzedników ma tę zaletę, że oprócz wykrywania może
również skutecznie *usuwać* wirusy bez szkody dla pliku. Kiedyś tłukłem
CIH-a AVP i sieczka mi z systemu została, a po MKS-ie Win się podniósł.

Pozdrawiam
Artur

--
[http://bios.help.pl]