FSB i procek

Autor: beduin03 (beduin03_at_go2.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 20:40:13 MET DST

mam pytanko:
jak ma sie fsb plyty glownej do procesora
mowi sie ze jak jest magistrala 100mhz to do tego powinien byc procek tez
100mhz tak ?
no to ja mam plyte z chipsetem intel bx i ona z zalozenia obsluguje 100mhz
do tego mam odpowiedni procesor
do tego mam w biosie taka mozliwosc ze moge zmieniac mnoznik i czestotliwos
szyny - 112,133 etc.
czy z tego wynika ze moglbym "podkrecic" fsb plyty i wtedy moglbym wsadzic
procek chodzacy na takiej magistrali ? znaczy sie 133mhz ?
pytam z czystej ciekawosci a jezeli popelnilem jakies bledy w nazewnictwie
powyzej to prosze o wyrozumialosc :o)

Arkadiusz S.
beduin_at_go2.pl (priv)