Re: Kopia dysk => dysk ?

Autor: -+= RutinoX [KM] =+- (rutinox_at_gmx.net)
Data: Tue 15 May 2001 - 19:54:54 MET DST

Uzytkownik "Arcimek" <arcimek_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
> Witam!
> Mam dysk z W2k (ntfs) a chcialbym go skopiowac na drugi (taki sam
> zreszta) ... W2k ma do tego jakies narzedzia? czy trzeba zewnetrznym
> softem sobie z tym poradzic?
> --
> Pozdrowka
> Arcimek
> Szczecin

Jak juz kolega sokol mowil nie ma nic lepszego niz Norton Ghost. Ten program
jest po prostu swietny. Jak wiadomo winad lubi sie wywalac , a tak ktoregos
dnia zainstalowalem sobie wszystko od poczatku (kto tego nie zna :))) i
zaraz zrobilem idelany obraz dysku c: ktory szybciuchno wypalime na plytce,
teraz jak mi cos sie pierd... to wkladam plyte czekam 10 sek i mam system
lacznie z niekotrymi alikacjami (corel Office itp, bo Ghost ma
zainstalowalna komresje i calkiem duzo sie na plytce zmiesci.)