Nowy problem z IE 6.0

Autor: Wojciech 'Gonthar' Margowniczy (gonthar_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 19:07:18 MET DST

I znów mam problem z Internet Explorerem.... Przy komputerze siedział mój
brat, jak później ja zasiadłem to okazało się że wszystko jest do bani... Na
stronach www (ale tylko tych gdzie nie jest okreslony font i jego rozmiar)
wszystko jest olbrzymie... Czcionki sa dwa razy wieksze... Sprawdzilem juz
wszystko co przyszlo mi do glowy... W IE nie mam włączonego używania
własnych stylów, a w windowsie nie mam włączonych opcji dla niedowidzących
(accesibility czy jakos tak.)

plz help! NIe da się w ogóle nic zrobic... Sprawdzalem na ustawieniach
innych uzytkownikow (mam Win2k) i tam wszystko jest ok...

ponizej dwa screeny prezentujace jak to wyglada:

http://quake.darkzone.trzepak.pl/obrazki/1.jpg

http://quake.darkzone.trzepak.pl/obrazki/2.jpg